I Know Who U R.....

Kau Aku Kita Berbeza

My Supporters

Facebook Supporters

Saye, FACEBOOK dan Kehidupan nyata……

Thursday, December 16, 2010

Facebook? Cempaka Biru? Ada jumpa lg ke? Ermm… Sebenarnya saye dah pun close account saye kat facebook. Saye tak delete pun. Just merehatkan account tu je. Mana boleh delete. Rmai insan kesayangan saye kat sana.
Pasti ramai yang tertanya-tanya ke mana menghilang Cempaka Biru. Sekarang pun sebenarnya saye rindu nk buka FB tp saye tahan. Macam mana saye cuba bertahan menanti sesuatu, mcm tu gak la saye cuba bertahan dari buka FB.
FB pada saye mcm satu virus yang dh merebak dgn begitu dahsyat skali. Kenapa? Sb saye mcm ketagih. Sehari x mengadap FB rasa gelisah sgt2. Tu lar…. Ingat nk main game je kan. Smpi byk perkara dah terabai. Tu la puncanya knp Cempaka Biru menghilang.
Selain itu, setiap org melakukan kesilapan dalam hidup mereka. Begitu juga saye yg x lari dari melakukan kesilapan. Mungkin ini masanya untuk saye merenung kembali segala kesilapan saye sejak kebelakangan ni. Merenung ke dalam diri dan mencari di mana silap diri. Bukan menuding jari ke arah org lain  utk menutup salah sendiri.
Sepanjang menghilangnya saye dari dunia maya FB tu, byk yang berlaku dalam hidup saye. Tak perlu saye nyatakan semua tu di sini. Sebab semua tu pedoman utk saye sendiri. Dalam pencarian saye, terlalu byk yg saye temui. Alhamdulillah… walau hakikatnya apa yang kita harapkan tak berlaku, saye sgt bersyukur dgn apa yg telah saya terima dalam hayat ini.
Cuma satu… saya berharap sgt penantian saye yang satu ini akan menemui penghujungnya. Saat ini saye telah menjadi seorang perindu….. Hanya saye yang tahu……..
BIARLAH RAHSIA…..

AddThis Social Bookmark Button

Email this post


Visitor Referrer

 

Design by CempakaBiru